Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2020

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 22.05.2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2020

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość zakupu Urządzenia do wibroterapii ręki Galileo Mano 20 S &L Terapia ręki z dwoma hantlami w ramach realizacji projektu  pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

   1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

   2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

   3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

   4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku  pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Urządzenie do wibroterapii ręki Galileo Mano 20 S &L Terapia ręki z dwoma hantlami
  • Częstotliwość: 5 Hz do 40 Hz
  • Amplituda: 0 +/- 2,5 mm
  • Maksymalne przyśpieszenie: 12,9 g
  • Szerokość uchwytu: 160 mm (S) i 260 mm (L)
  • Średnica uchwytu: 20 mm
  • Wymiary: 21x132x46 mm (S) i 317X132x46 mm (L)
  • Waga hanla: 1,1 kg (S) i 1,4 kg (L)

 Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 Suma  środków PFRON  zaplanowany na realizację oferty to 19.000,00 zł  (dziewiętnaście tysięcy  złotych  zero groszy brutto)

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą   uprawnioną  do  kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 02 czerwca  2020 roku,  godz.1200 na  e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową i zostanie wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć  zakupiony sprzęt do miejsca realizacji projektu tj. ul. Kaliska 6 w Łowiczu (IV piętro). Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od 02 czerwca 2020 roku do 30 czerwca  2020 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

Z  poważaniem: Przewodnicząca - Milena Brzoza-Gołaszewska

                                                                       

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 Łowicz, 02 kwietnia 2020 roku.

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERTY



1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:

   a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

   b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

   c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

   d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

   e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

   f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

   g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

   h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

   i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty to 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące  złotych  zero groszy brutto)- 2000 złotych/miesięcznie.

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 23 marca 2020 roku.

2. W dniu 23 marca 2020 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 23.03.2020 roku. 

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 02 kwietnia 2020 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

 

Biuro Rachunkowe M. I A.

Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

24.000,00 zł

 

brak

 

4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6. Cena brutto 24.000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, zero groszy.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

   a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. 

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko, stanowisko:

Piotr Gołaszewski , Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

Wybór akceptuję i zatwierdzam:

Milena Brzoza-Gołaszewska                           

                                    

 

 

 

 

                                   

 

 

                                

                                

 

                                                                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 Łowicz, 02 kwietnia 2020 roku.

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERTY



1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:

   a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

   b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

   c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

   d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

   e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

   f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

   g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

   h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

   i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” zaplanowana na realizację oferty to 15.348,00 złotych (piętnaście tysięcy trzysta czterdzieści osiem złotych  zero  groszy)  - 1279,00 złotych/miesięcznie.

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 23 marca 2020 roku.

2. W dniu 23 marca 2020 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 23.03.2020 roku. 

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 02 kwietnia 2020 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

 

Biuro Rachunkowe M. I A.

Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

15.348,00 zł

 

brak

 

 

4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6. Cena brutto  15.348,00 złotych (piętnaście tysięcy trzysta czterdzieści osiem złotych  zero  groszy)  - 12 miesięcy x 1279,00 zł.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

   a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Rozeznanie przeprowadził: Piotr Gołaszewski

Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska                           

 

                                   

 

 

                                

                                

 

                                                                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 23.03.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020

 

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2020 – 31.03.2021 roku  w  ramach  konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” z dnia 26 września 2018 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

1)  uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)  posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

3)  pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)  pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.

Obsługa księgowa obejmować będzie:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f.  prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i.  przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu 

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu: 

1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu: Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania: 3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2022  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego: Od dnia 1 kwietnia 2020  roku do dnia  31 marca 2021 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Regionalny. 


Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.

3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

4. Prowadzenie zajęć fizjoterapii.

5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath.

6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.

7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii.

8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.

9. Prowadzenie Szkoły Rąk.

10. Praca wolontariuszy.

11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2021 rok).

12. Zakup inwestycyjny.

13. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.

14. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki.

16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego.

18. Zakupy inwestycyjne.

Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.

 

Wartość projektu:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowanych (w zł) 513369,40 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowanych: 44280,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 29971,00 zł.

b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 483398,40 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 464398,40 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 19000,00 zł.

4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 15348,00 zł.- 12 miesięcy x 1279,00 zł.

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 3/2020. 

Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi 

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą  uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 02  kwietnia  2020 roku,  godz.1200 na  e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31  marca  2021 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

  

                                                                              Z  poważaniem:

                                                                                Przewodnicząca                              

                                                                        Milena Brzoza-Gołaszewska         

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 23.03.2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020

 

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2020 – 31.03.2021 roku  w  ramach  konkursu  4/2017 – pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

1)   uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)   posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

3)   pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)   pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.


Obsługa księgowa obejmować będzie:

a.  prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b.  prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c.  prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d.  wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e.  prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f.  prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g.  wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h.  przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i.   przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu: Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania: 3 Okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:

Od dnia 1 kwietnia 2020  roku do dnia  31 marca 2021 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Lokalny.


Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.

3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.

4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej. 

5. Prowadzenie terapii pedagogicznej.

6. prowadzenie zajęć logopedycznych.

7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii.

8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.

9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii.

10. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.

11. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.

12. Obsługa księgowa niniejszego projektu

13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet,  zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.

16. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

17. Praca wolontariuszy.

18. Zakupy inwestycyjne. 

Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia. Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 24.000,00 zł.- 12 miesięcy x 2000 zł.

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 4/2020.

Kryteria wyboru oferty:  Cena-10 pkt x 100% wagi

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 02 kwietnia  2020 roku,  godz.12:00 na  e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od  03  kwietnia 2020 roku do 31  marca  2021 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

 

                                                                              Z  poważaniem

                                                                              Przewodnicząca                              

                                                                     Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

Projekt „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” - 3 okres realizacji

Projekt

„Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” – 3 okres realizacji

 

                                 

      Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej realizuje projekt pn. „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” współfinansowany ze środków PFRON w ramach 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10.10.2017 (w formie wsparcia) na podstawie art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w ramach celu programowego nr 2: zwiększanie samodzielności osób niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 - 31.03.2021 r.

   Celem strategicznym niniejszego projektu jest stworzenie dzieciom i dorosłym osobom niepełnosprawnym warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich poziomu rozwoju psychoruchowego i funkcjonalnego, oraz zwiększenie integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu.

 

   Jest to projekt wieloletni realizowany w okresach:

I okres realizacji - 01.04.2018 - 31.03.2019

II okres realizacji - 01.04.2019 – 31.03.2020

III okres realizacji – 01.04.2020 – 31.03.2021  – obecny okres realizacji

Projekt ma charakter lokalny i realizowany jest w Łowiczu przy ul. Świętojańskiej 1/3.

 

   Warunki rekrutacji do projektu:

1. O przyjęciu do projektu decyduje: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, prawidłowe wypełnienie dokumentów aplikacyjnych - Ankiety, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kolejność zgłoszeń.

2. Rejestracja uczestników dokonuje się poprzez wypełnienie Deklaracji uczestnictwa w projekcie - Ankiety, która dostępne są w Biurze Stowarzyszenia.

3. Podczas rekrutacji zostaje utworzona imienna lista uczestników projektu oraz lista rezerwowa.

4. Osoby, które spełniają kryteria oraz złożyły komplet dokumentów, a które nie zostały zakwalifikowane do udziału w projekcie z powodu braku miejsc, umieszczone zostają na liście rezerwowej.

Każdy beneficjent ma specjalnie dobrany dla swoich potrzeb program terapeutyczny. Terapia została dobrana wspólnie z personelem w sposób przemyślany i najlepszy dla beneficjenta. Dla każdego beneficjenta zostaje wykonane IPD na początku okresu realizacji projektu.

 

   Działania podjęte w projekcie to przygotowanie i przeprowadzenie wsparcia w formie następujących rodzajów zajęć:

1. Terapia metodą NDT-Bobath i Integracji Sensorycznej.

2. Fizjoterapia.

3. Terapia zajęciowa (w tym wolontariat).

4. Terapia pedagogiczna (w tym wolontariat).

5. Terapia logopedyczna.

6. Muzykoterapia.

7. Neuroterapia metodą RSA Biofeedback i EEG Biofeedback.

8. Hipoterapia.

 

Harmonogram poszczególnych działań podjętych w trakcie realizacji niniejszego projektu:

  1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta - IV 2020 - III 2021.
  2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej -  IV 2020 - III 2021.
  3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii - IV 2020 - III 2021.
  4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej - IV 2020 - III 2021.
  5. Prowadzenie terapii pedagogicznej - IV 2020 - III 2021.
  6. Prowadzenie zajęć logopedycznych - IV 2020 - III 2021.
  7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii - IV 2020 - III 2021.
  8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback - IV 2020 - III 2021.
  9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii - IV 2020 - III 2021.
  10. Praca wolontariuszy - IV 2020 - III 2021.
  11. Zatrudnienie koordynatora - kierownika projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW - IV 2020 - III 2021.
  12. Obsługa księgowa projektu – IV 2020 – III 2021.
  13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2021 rok) – IX, X 2020 i I, II, III 2021.
  14. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP - IV 2020 - III 2021.
  15. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dzieci - IV 2020 - III 2021.
  16. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów - IV 2020 - III 2021.
  17. Zakupy inwestycyjne – IV 2020 – VI 2020.
  18. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu - IV 2020 - III 2021.

 

   Wszystkie działania realizowane przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej skierowane do beneficjentów niniejszego projektu są bezpłatne.

   Osoby niepełnosprawne zainteresowane uczestnictwem w projektach realizowanych przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej zapraszamy po szczegółowe informacje do Biura Stowarzyszenia przy ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 606792731 – koordynator projektów na rzecz osób niepełnosprawnych.

   Nabór beneficjentów do projektu ma charakter stały i trwa od 01.04 2018 do 31.03.2021 r.

 

„Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”

 

 

 

 

Copyright © MK SOFT